100223

Tänkte absolut inte blogga ikväll, men får bli ett litet inlägg ändå!
Idag har jag suttit i skolan från 08:00 - 18:00, med intensivt plugg så jag fick skavsår på mitt vänstra pekfinger, så mycket skrev jag!

Juridikplugget är roligt, hoppas det går vägen på fredag! Skulle verkligen sitta fint att få in de där 12 hp.

Nå väl. Annars är det inte så mycket som gäller faktiskt! Jag som egentligen gillar snö, gillar det inte alls nu. Okej när man kan lufsa runt, inte känna någon stress, ta sig framåt, kan åka bil om man vill.. men inte när man måste cykla, ha två tunga väskor med sig och försöka överleva hemfärden! Det är stört omöjligt ju!
Valla och T1 är de sämst plogade ställena i hela Linköping tror jag! Galet, fick släpa hem cykeln idag, bokstavligt!

I helgen åker jag hem. Det ska bli trevligt, jag längtar lite faktiskt!
Annars leker jag med min nya telefon, och försöker slå rekord på Angry birds!

Ikväll sover jag själv, imorgon ska jag plugga hemma och imorgon kväll blir det mys med älskling!

God natt!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, skäggetorp är faktiskt sämre :)

2010-02-24 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0