100225

Grattis Mamma!

Tog en liten mikropaus, blev så sjukt trött helt plötsligt. Måste nog ta något att äta snart, så jag piggnar på mig för vidare plugg inför morgondagens juridiktenta!
Imorgon åker jag hem kl 14:05, hoppas jag! Vill inte att tåget är inställt, då blir jag ledsen.

På söndag åker vi upp till Älvdalen för på måndag är det dags för Emma och Pappa att ta sig an Öppet spår. Nio mil på längdskidor, hejja hejja hejja!

Ska bli skönt att åka hem, längtar efter Sixten.

Förresten, har ni sett Liberos nya reklam? Den med bäbisen? Jag är helt galen, det finns ju ingen som kan säga att den bäbisen inte är världens sötaste!?!

Nu ska jag fortsätta plugga!

[ida]

Kommentarer
Postat av: martha

åhh, ja jag har sett den!! tänk om man får en egen sån nån dag :) ha det så bra hemma och lyckospark till imorgon!! kram

2010-02-25 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0