Bildkavalkad!

Press play and enjoy the show!



Så här roligt kan man ha under en torsdagskväll i sin ensamhet!


Min outfit till på lördag är klar! Sweet life, det kommer bli så roligt!


Jag läser 15 hp extra den här terminen! Vad annars än en FN-kurs?! hahaha!


Ibland måste man få göra roliga miner inne på toaletten, särskilt när
man är själv och bara har John Mayer som sällskap!


Tur att man återgår till sin ordinarie pose efter ett tag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen lägga mig under täcket och titta på den trevliga gamla TV-serien Huset Fullt!

Hope you enjoyed the show!

Btw, lyssna in John Mayers nya skiva Battle Studies på Spotify, riktigt riktigt bra!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Fjällen

Oh I know. Love it. Speciellt who says I can't? haha. mums filibabba med lite ögongodis med. /H.

2010-01-22 @ 19:05:43
URL: http://fjallenbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0