Is it over?

Ja det är över!

Tre veckor av tentaplugg har gjort mig psykiskt instabil känns det som! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på över helgen. Nog för att jag har att göra, men vad sjutton. Man ska ju komma igång och göra det också.
Idag skulle jag till exempel diska direkt jag kom hem. Det var vid 13:15. Tror ni att jag har börjat diska än? Nej!
Men det jag faktiskt har gjort är att fixa affischen till PolAr-dagen. Så nu är den kirrad och så får vi se om Jennie väljer att godkänna den! Hoppas det, var sjukt mycket pill med den.

Sen har jag kollat upp litteraturen för Statsvetenskapen. Shit, kommer bli dyrt det här. Tur att man inte behöver köpa alla böcker nu. Sen har jag pratat med SysterYster i en timma. Det var roligt!
Annars, nej ingenting!

Nu ska jag nog ta tag i disken. Det är jättelite upptäckte jag. Men det gör det inte bättre för det. Ska ju göras liksom. Så jag får det gjort och kan laga lite mat.

Nu är det helg och jag känner en STOR lättnad! På lördag är det fest och jag är heltaggad, så det kommer gå som det går. Troligtvis hela vägen ner i snöhögen haha!
Jag kommer bli en blandning av det här:



Typ.

Kommer bli skitkul att göra sig i ordning i alla fall!

Nu ska jag diska!

[ida]

Kommentarer
Postat av: martha

åh cool du kommer vara som rockare!! ska bli kul att se hur alla ser ut :) kram

2010-01-21 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0