Jag önskar jag kunde...

...bara plugga juridik! Det vore så roligt att bara få ägna sig åt något man verkligen förstår och tycker om! Jag tycker inte om statistik och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men: Jag gillar faktiskt nationalekonomi bättre!
Men jag älskar statsvetenskapen, och jag längtar verkligen efter att få börja plugga på, vad jag anser, på riktigt!
Men eloge till er som verkligen gillar nationalekonomi och annat, jag är imponerad, önskade verkligen att jag hade fallenhet för både ock, men för sjutton, man kan inte vara bäst i allt eller hur?!

Ikväll blir det lasagne och Morden i Midsomer med älsklingen. Nu är det två dagar kvar till statistiktentan, och då kommer jag kunna andas lite lättare. Men det är inte över än, då är det bara att ta tag i juridikböckerna och köra hela vägen hem! Nu jäklar anåda ska jag få in 15 hp på kontot som om jag vore Leif Silbersky! Yes!

Dags att börja förbereda maten kanske, eller ta en lång, skön, varm dusch!
Så frusen som jag är nu, har jag aldrig vart mer tacksam för att Fredrik är som ett mänskligt element!

Tentaplugg, ja det är just vad det är!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0