Man alive!

Det här kommer bli dyrt!

Att köpa böcker till tre kurser kommer totalt kosta mig (om Ronnie säger att vi ska ha den billiga FN-boken, hoppas hoppas hoppas): 2299 kr!!!

MAN ALIVE! Det är inte billigt att läsa stats. Sen i typ mars köper vi böckerna till Internationell politik på 1020 kr. Whoopaa! Life is not fair!

Yes, där rök min chans att spara undan 1500 spänn till telefonen! Satans CSN!

Nu ska jag ställa mig i duschen, grunna över varför studentlitteratur ska vara så nedrans dyrt, sms:a pappa och fråga om de kan pitcha in med några buck och sedan börja fila på resterande ansökningar till hösten! Det är inte en sak, det är tusen saker och alla ska jag hålla reda på!
I'm telling you, growing up is hard to do!




Har lyssnat en hel del på Imogen Heap - Hide and Seek..
Den är bra, men för er rix fm-iga personer kanske det tar mer än en lyssning!

Den får mig att känna mig både lycklig och alldeles tom inuti.

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0