Öh maj gaad!

Je suis morte!

Idag kommer det inte bli många knop gjorda, det känner jag på mig! Kanske får ett ryck och tar reda på alla kläder som ligger överallt och disken som skriker på mig i diskhon. Sen kanske jag får för mig att gå till Ladan och handla något att äta. Sen kanske jag lägger mig i soffan och kollar på sjunde säsongen av Huset fullt!

Annars, som jag sa. Inte många knop gjorda idag inte!
Men fan va roligt vi hade det igår!











Fler bilder finns att njuta av på Facebook!

Enjoy!

Nu säger mitt huvud åt mig att jag måste lägga mig ner en stund.. verkar ju sansat!
Konstigt nog är det inte så mycket bakis, som det är förkylningen. Trots den mängden vi fick i oss igår! Jösses!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0