Paus please!

Nu har jag gett upp statistikplugget för den här gången. Har plugget effektivt hela eftermiddagen, så nu känner jag att det inte finns något mer att lära sig. Man får som sagt inte grilla hjärnan alltför mycket dagen innan en tenta!
Annars har det flytit på bra måste jag säga. Hade gott sällskap i skolan hela förmiddagen, och det fick mig att må bra och pluggandet gick bra. Sen kom jag hem och då fick jag någon slags chock och satte fart på pennan. Det var jävlar mig ett riktigt energiknippe som satt där vid köksbordet! Sista krafttagen inför tentan imorgon förmodligen...

Nu är det ingen återvändo! Imorgon är det dags och jag känner att om jag bara tar det lugnt, tar hjälp av boken, även om Chrille säger att det är "falsk tilltro" or whatever, så säger jag att det nog visst kan hjälpa till en del. Annars har jag pluggat så bra att jag faktiskt inte behöver titta i boken alls! HAHAHAHA, den kunde man ju dra en gång till! Finns väl ingen chans att det kommer gå så bra? VG på en tenta? Jag??? No way!

I alla fall.

Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, laga mat och kolla på På spåret med Fredrik, sen somna lugn och sansad och vakna upp imorgon till en brand new day with new and great expectations. Oh yeah so I say!

Tänkte, har ju inte haft så mycket bilder uppe på bloggen på länge, så slänger upp några nu när jag ändå är i farten. Ni får se lite från julen hemma i Kolsva.

[ida]

PS: har ni sett att Leighton Meester har gått och blivit artist? Vilket skämt hörrni! En ursäkt för att visa upp sig och vara lite mer "blair:ig" so to speak, fast i en musikvideo. Nej, jag säger: Håll dig till Gossip girl och skådespel, det är där vi vill ha dig!


Sixten var tvungen att prova tomteluvan.


Färdigklädd gran = mysfaktor hög!


Jag och bästa vännen!


Sixten provar min nyinköpta slalomhjälm.


Mycket snö, riktigt härligt jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0