Planering!

Just nu, inte min starka sida men wtf! Jag planerar det som är viktigt, dvs skolan.

Just nu sitter jag och kollar runt på böckerna men såg att man inte kunde beställa med faktura, så får lugna mig till imorgon då CSN kommer, så kan jag betala av med kortet direkt. Galet, det blir dyrt det här. Men det är väl värt det i slutändan antar jag!
När de kommer är det bara att sätta fart, plugg plugg plugg!

Ska börja fila klart på de personliga brev som jag har skjutit upp nu i ett par veckor. Sen ska jag skriva mitt motiveringsbrev till utlandsstudierna så jag får iväg det. Jag känner bara (och jag ber om ursäkt till dig Linnea, men det här är så jag känner), att jag måste ha en buffert för hösten, eftersom jag inte vill vara kvar här. Att söka både praktik och utlandsstudier gör jag för att få säkerhet. Nu kanske jag inte kommer någonstans, än ska vi inte packa väskan, men det jag säger är att jag måste ha en buffert och i det här fallet ger jag blanka fan i, om man får uttrycka sig på ren svenska, om jag slår ut någon annan. Universitetet går inte ut på att tänka på andra, det går ut på att sätta sig själv i första hand och spela ett tufft spel! That's life!

Nu ska jag sätta fart här så jag får det här avklarat!

Statsvetenskap är underbart!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0