Varför kommer det nu?!

Jag orkar inte med det här just nu. Att bli förkyld så det värker i hela övre delen av kroppen är ingenting jag hade lust med just nu! Jag har inte tid, för vi har tenta på torsdag. En stor tenta! På lördag är det fest, så då har jag inte heller tid att bli sjuk.

Så nu låter vi alla baciller vila till på söndag, sen kan ni sätta igång!

Annars kör jag på som vanligt. Känns som att jag knappt vet hur det är att leva när man inte har tentaplugg. Ska bli en intressant upplevelse :)

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och sova tills imorgon bitti, då jag ska vakna och må bättre än nu.

Annars har jag bara en fråga: Varför har inte Linköpings kommun plogat gatorna ordentligt när det är så många som cyklar?! Det är ju totalt omöjligt!

[ida]

Kommentarer
Postat av: jennie

För att dom befinner sig ovanför Ryd mot Mjärdevi, där det inte ens går folk! DÄR mötte jag en plogare!

2010-01-19 @ 19:43:51
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0