You got it dude!

Ja, tro det eller ej men jag är själv lite chockad!
Va? Skrivs det i den här bloggen? Det trodde väl ingen!

Ber om ursäkt, för jag vet inte vilken gång i ordningen, men i alla fall! Jag har ju som de flesta av er vet lite omtentor att styra, och en massiv juridiktenta, så nej.. det är inte bloggen jag har prioriterat. Har inte ens suttit vid datorn sen jag kom tillbaka till Linköping. Har bara vart plugg och umgås med Fredrik.
Det lär det väl bli fram till 21 januari, då kan jag andas ut. Ett litet tag i alla fall, innan det är dags att styra inför nästa tenta, vilket är den 6 februari. Men sen har jag inte så många fler salstentor i vår! Sweet life, det säger jag! Efter att ha gjort ett par stycken nu under hösten, så känner jag väl att det ska bli skönt att slippa Terra ett tag!

Jullovet var alldeles underbart! Skönt att vara hemma i Kolsva och bara bli ompysslad. Mycket snö, riktigt kalla dagar och mys med familj och bästa vännen.
Längtade dock en aning efter Fredrik, men idogt mailande och några sms så kom man på andra tankar.

Nu är det tillbaka till allvaret. Ikväll kommer tjejerna hit, så ska snart hoppa in i duschen. Känner mig halvfräsh so to speak. Imorgon börjar mitt liv i A-huset, det livet kommer pågå till 21 januari antar jag. All in in tha kakel som jag brukar säga!
Nej men nu sätter vi den här boys and girls!

Uppskattar kylan faktiskt, så mer dagar som igår med -27 grader! Wopiidoo!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0