100729

Igår åkte jag hem från Stockholm efter att ha spenderat 3 dygn med Fredrik. Det var inte en jätterolig upplevelse kan jag säga. Eller alltså, jo, det var helt underbart att vara där och umgås med världens bästa, men att stå på centralen vid tåget och säga hej då och veta att det är sista gången jag kysser honom på 7 månader, sista gången jag kramar honom på 7 månader, sista gången han håller om mig och stryker mig på kinden och ser på mig på det sättet som bara han kan på 7 månader, fick mina tårar att rinna!

Men jag har fått höra från några vackra birds att det är bra att låta tårarna rinna, så det tänker jag göra varje gång jag känner att jag är i behov av det! Sen vet jag också att tiden kommer flyga förbi, så fort jag kommer ner till Paris kommer det gå undan och jag kommer ju behöva plugga som en tok så det kommer nog inte bli några problem. Sen är det jul, jag kan boka flygbiljett till Singapore, och när den väl är bokad så är det bara att njuta av tiden tillsammans med mina vänner nästa vår. Mina vänner som jag kommer sakna som en TOK!

HUR SKA DET GÅ? Nu när Elin inte ska till Lille har jag inte ens en vän bara en timma bort. Sjutton också! Linnea är närmast, i Nottingham, i ett annat land. Där jag faktiskt förstår slangen till och med. Men, vem är nervös? Inte jag!
Vet bara att jag kommer tapetsera mina väggar med en massa fina bilder på er mina fina vänner, allihopa!
Men räkna med att ni kommer få trängas med Fredrik lite! :)

Jag funderar på att göra om min blogg... eller skapa en ny kanske till och med. En speciell Paris-blogg? Vad tycker ni? Eller så franskar jag bara upp den här, det kanske är bättre. Så slipper det bli en massa krångel. Lite fina bilder från Paris, lite bilder på mig som fransman.. :)

Vi får se, det kommer som en glad överraskning. Ni kommer få länk till Fredriks blogg också, det lovar jag!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag röstar för att du har kvar samma men franskar till den:) Skönt att ha allt samlat på samma ställe skulle jag tycka iaf! Ja en länk till Fredriks blogg måste du fixa! Kramkram

2010-07-30 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0