100730

Ah, Paris!

Nu ni ser bloggen ut som jag vill att den ska. Lite pixlig blev headern, men är nöjd med tanke på my lack of erfarenhet so to speak! :)

Känner inte många som kan göra det bättre, ingen som jag orkar ta kontakt med nu iaf! :)
Saken är biff om man tar det i egna händer!

Paris ja, det är ju själva fan att det ska vara så dyrt att bo där. Men, no harms done yet, jag kämpar på och letar vidare efter någon classy appartement att bo i. Svindyr, men vad gör det?! Jag ska bo i Paris!
Det känns inte riktigt som att det är sant än, och jag vet att det enda jag tjatar om är min pojkvän och hans andra sidan jorden-upplevelse, men saknaden får tala för sig själv. Det får ni helt enkelt räkna med! Dock ska jag säga på ren svenska: DET SKA BLI SÅ JÄVLA COOLT ATT BO I PARIS ETT HALVÅR!!!

Åååh, fjortis! HaHaHa!

Men som mina kära vänner påpekat; vilken reunion vi får sen när vi ses! Längtar redan nu, och när man väntar på något gott, så väntar man aldrig för länge! (för tiden bara rusar förbi)
När väl flygbiljetten till Singapore är bokad, då lovar jag att sluta tjata! ;)

Ikväll ska vi in till Emma och käka pizza och kolla på film! Förresten är köket helt klart nu. SÅ SKÖNT! Den känslan går igen i hela familjen. Här kommer lite bilder på hur det ser ut nu.







Nu är jag väl medveten om att ni som aldrig har varit hemma hos mig vet om hur det såg ut innan, men det kan jag visa någon annan dag! Nu är det äntligen ett kök! :)

Nej, time for kebabpizza à la Köping! Sweet!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0