100730

Jaha, då var den här dagen kommen. Dagen jag har förberett mig på sen förra hösten. Sen beskedet kom. Det har varit många tårar, det har varit tandagnisslan, det har varit orolig mage. Och allt detta helt i onödan! För varför ska jag oroa mig? Varför ska jag känna mig utelämnad åt mitt öde som "nästan gräsänka" i lite mindre än ett år? Det behöver jag inte. Det har Fredrik försäkrat mig om. Allt jag har känt inför det här, som inte har varit glädje och lycka över att min pojkvän faktiskt fick den skola han ville ha, har bara varit i onödan! Förstår ni hur snabbt det kommer gå? Jag förstår.

Om ni vill följa Fredriks äventyr och bravader så kolla in hans blogg här. Funkar det inte, så får ni skriva in adressen själva: fredrikregner.blogspot.com

Själv har jag lite funderingar kring min blogg. Måste kolla lite och mixtra ihop en hel del bilder på mig, på Paris, och så mecka ihop någon härlig titel på bloggen! Jag ska inte byta, men däremot kommer jag "frencha" till den lite!

Har ni några tips och idéer välkomnar jag det! Har ni någon som vill hyra ut en lägenhet i centrala Paris, så välkomnar jag det ännu mer! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0