100731

Fredrik har landat i Singapore. Fick sms 07:32 svensk tid att han hade kommit fram till rummet och så. Känns skönt, då vet jag att han är safe and sound iaf!

Nu är det så här förstår ni. Jag provar mittbena idag. Mittbena som jag i typ hela mitt liv inte har kunnat ha, eftersom jag tycker att mitt ansikte blir avlångt som hela Sverige. Så är tydligen inte fallet enligt min kära syster, och därför testar jag det idag. Krävs lite mer jobb så här på sommaren, vilket innebär att jag måste föna håret om jag vill ha mittbena. Annars låter jag det oftast självtorka. Det är ju bra att inte slita på det för mycket, då det slits väldigt mycket under övriga tiden på året!

Okej, jag lägger upp en bild på det här, en helt naturlig här-har-ni-mig-bild!



Inte jättebra ser jag nu, men ni ser ju iaf benan. Nå väl, jag ska försöka ha så här idag och om jag kan vänja mig vid min spegelbild, så kanske det blir fler gånger. Man vet ju aldrig! :)

Roligt förresten att sitta i sitt lilla flickrum och fota! Det är så fin bakgrund! :)

Nu måste jag rusa, ska åka in till ICA och köpa vad som är nödvändigt för kvällen tillsammans med systeryster!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0