100606

Grattis Sverige!

Idag har jag mest ägnat mig åt plugg! Tentan närmar sig med stormsteg och min miniräknare dog idag! Panik panik panik kände jag då och cyklade hem istället för att åka vägen förbi Statoil direkt och köpa batterier. Jag orkade inte helt enkelt utan kände att det kan jag ta imorgon innan jag cyklar till skolan... eller cyklar.. min cykel har fått punka upptäckte jag nu ikväll när jag kommer hem från bion. WTF!?!?!?! Jävla studentjävlar som kastar glas överallt så man inte kan cykla, och får punka så här 1 ½ vecka innan man ska åka hem! Onödigt, jävligt onödigt, men jag tänker lämna in den imorgon bitti, be dem fixa det fort som fan och sen trampa iväg till skolan. Detta var inte a part of my plan for tomorrow!

Alltid ska det jävlas, jag som hade en sån bra känsla inför morgondagen nu när jag faktiskt bara behövde åka och köpa batterier. Meeen nej, då måste man fixa en jävla punktering också. SATAN!

Har fått prata med min underbara pojkvän också, han som har fått sommarlov och börjar jobba imorgon. Avis? Nej inte alls. Vem vill vara hemma och kunna njuta av ledigheten? Inte jag inte.. tok heller. Låter ju alldeles galet tråkigt! Eller?
Han är i alla fall den bästa som finns och jag är lycklig varje sekund av varje minut av varje timma av varje dag av varje vecka av varje månad som jag får vara hans! Så är det förstår ni! Det kallas kärlek och jag kan inte säga annat än så!

Ikväll var vi på bio. SATC 2 - äntligen! Den var faktiskt mycket bättre än jag trodde, man fick en härlig känsla i magen (som senare kom att krossas av ett pajat bakdäck) och ja. Man mådde toppen helt enkelt! Fint att göra något sånt här trevligt, och ute var det varmt och härligt! Synd bara att det nu ska typ regna och bli 15 grader varmt bara. Men men, vad gör det när jag måste plugga!

Nu ska jag kika på ett avsnitt av SATC och sen sova. Imorgon ska jag upp tidigt och utföra icke inplanerade sysslor som någon tattig student här vid mig borde göra åt mig istället! Jävla studenter, städa upp efter er och kasta in glas på asfalt!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0