100608

Skrivit tenta idag. Tyckte det kändes bra, men jag såg lösningsförslagen och upptäckte en del fel jag gjort. Men men, har använt rätt formel, rätt siffror, bara fått fram fel svar. Så får hoppas på det bästa - 12 p och ett G.

Nu ikväll har vi vart nere på stan och ätit glass på Bosses, sen vin på NH. Ett glas räckte för mig, cyklade hemåt vid 21. Nu ligger jag i sängen, pratar med älskling och lyssnar på Salem så klart.

Vill ha ledigt nu, men har en tenta kvar nästa vecka, som jag verkligen ska plugga stenhårt till. Vill verkligen klara den, så har jag fixat årets kurser. Om jag nu fixar dagens tenta dvs.. men vi får hoppas på det bästa och förvänta oss det värsta så ska det nog gå vägen.

Sommar alltså! Jag har så mycket inbokat nu så jag vet inte om jag vill ha något jobb. Kommer knappt hinna jobba något alls i sommar och eftersom de inte hör av sig så känner jag nu att det kanske är sak samma. Det är ju inte sak samma med den uteblivna lönen, men vad ska man göra? Det är ju som det är utifall det blir så. Pappa har erbjudit 50 kr i veckan för gräsklippning och annat hushållsarbete. Det är än så länge mitt bästa erbjudande! Vad sjutton är det här?? Varför hör de inte av sig? Nästa år ska jag fan inte söka dit, det här är tamefan sista året! JAG ÄR HELLRE ARBETSLÖS!!!

Nej, sommarlov nu, så jag kan vandra runt och softa så här:



Solglasögon - Monki
Bikini - H&M
Linne - Gina Tricot

Jag längtar efter världens bästa person... Men nu verkar det bli lite semesterdagar i Skåne tillsammans, låter ju inte helt fel!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0