100609

God almighty! Vart sjutton tog min motivation vägen? Jag kom hem från skolan strax efter tre och här har jag suttit. Inte ens orkat gått till Ladan och handlat. Nog för att jag inte behövde det, men vad sjutton! Näe, skärpning nu!
Imorgon har vi redovisning, jag måste skriva ut en massa tills dess. Jag är stört sugen på choklad, men eftersom det regnar och jag inte orkar resa mig och sätta på mig skorna osv., så fick det vara. Får ta igen det imorgon istället. I helgen är jag ju solokvist på riktigt, så då blir det nog till att tröstäta lite. Illa illa, men det blir så. Substitut tror jag vi kallade det, jag och Emeli.

Jag är dock väldigt glad för Marthas skull! Hon har fått lägenhet här i T1, så nästa år när jag kommer tillbaka bor hon ju alldeles runt knuten! :) Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Båda kommer ju vara gräsänkor so to speak!

Apropå djur, så var det rena rama Skansen när jag åkte hem idag. En hare satt och tryckte i buskarna utanför C-huset och änderna har flyttat in i diket bredvid cykelbanan, också nedanför C-huset. Galet, men mycket trevligt att se att vi människor inte har förstört så mycket på vår planet att de också snart kommer bli fridlysta och så sällsynta att man blir lycklig av att bara se dem på vykort!

Nej, man borde kanske ta tag i kvällen. Fixa allt inför imorgon, sen bara mysa ner under täcket och njuta av lite Sex and the city.

Tänkte förgylla er vardag med lite fina bilder.. Blandat, men vad gör det? Bilder är ju alltid bilder!




Enjoy to the tunes of Salem Al Fakir så klart! :)
Jag rekommenderar Virgin Mary, 4 O'clock och Brooklyn Sun!

[ida]

Kommentarer
Postat av: martha

jaaa vad kul det ska bli :) :) kommer bli så roligt när ni alla är tillbaka sen! kram

2010-06-09 @ 20:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0