100613

Jag har ingen motivation idag. Känner bara att jag vill lägga mig under täcket och försvinna! Så här illa har det inte varit på länge, men det blir förhoppningsvis bättre imorgon när jag pluggar i skolan. Lite folk omkring sig gör alltid gott.

Har räknat en hel del idag, gick ju upp tidigt för att jag skulle kunna njuta av frukost tillsammans med lite SATC. Men nej, min externa hårddisk har visst bestämt sig för att inte fungera. Eller den fungerar, men ändå inte. Det går inte att öppna den, det går att hitta den på datorn däremot.. Jag vet inte, får försöka fixa det när jag kommer hem. Det suger dock, eftersom att jag på kvällstid är rätt ensam, och känner mig rätt ensam. Så mitt sällskap har liksom övergett mig litegrann. Typiskt!

Teknik ska bara fungera!

Nej, borde återvända till plugget några timmar. Kände att jag var tvungen att skriva av mig!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0