100613

Okej, jag är officiellt väldigt glad idag! Igår fick vi till en lyckad redovisning och trots tre skeptiker och en optimist i vår grupp, fick optimisten rätt och vi behövde inte komplettera en enda sak på vårt arbete! Wiihoooo! Nu är det bara att hålla tummarna hårt för att tentan går vägen, så har jag bara några skitkurser kvar sen!

När jag kom gluttade jag in på Studentportalen för att se om det fanns någon chans i världen att FN-uppsatsen också gick bra, och se där! 7,5 hp in på kontot och kursen är färdig! Jag är glad, och nu gillar jag att logga in på studentportalen och se att jag faktiskt inte ligger så mycket efter poängen man ska ha. Fixar jag statistiken på onsdag och tisdagens tenta i Utredningskunskap har jag fixat alla kurser jag läst i år! Jäklar vad jag kommer vara nöjd då! NEK:en fixar jag senare, och då menar jag fixar det verkligen!

Har precis plockat fram böckerna. Kände att jag behövde ta en liten skön morgon idag, var helt slutkörd igår kväll, men lyckades ändå se hela Valentines Day. Jag kan nu förstå den massiva kritiken filmen fick, men den var lagom intelligensbefriad för att tycka om den. Nog för att Taylor Swift enbart ska hålla sig till musik, Bradley Cooper är gay (WHYYYYY???) och Ashton Kutcher är ekorrgos, så var den ändå helt okej!

Ikväll tänkte jag ta mig an Dear John eller The Ugly Truth. Beror på om jag vill gråta hysteriskt mycket (Jennie förvarnade mig om Dear John, och om hon gråter, vad kommer jag göra då???), eller om jag vill njuta av Katherine Heigl och Gerard Butler i samma rulle! Oj oj. Vi får se vad det blir, men nu ska jag först och främst försöka erinra kunskaperna jag en gång besatt om standardavvikelser och varians... Den här gången ska det funka!

Jag kan inte få nog av Salem Al Fakir! Han har kvalificerat sig in i mitt musikliv och det är svårt att göra det! Lyssna på Brooklyn Sun, snälla ni! Jag lovar, ni kommer älska den!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Jennir

Haha! den evige optimisten!! Dear John var så sorglig så jag dog lite....SE DEN!!:)

2010-06-12 @ 16:01:57
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0