100615

Idag fyller min lilla flicka Martha 21 år! Grattis babe, vi ses i juli!

Annars är det nog ingenting som är bra med idag. Det enda som kan tänkas vara bra är att det är dagen före imorgon och imorgon ska jag skriva en tenta på förmiddagen och sen trampa hem, låsa fast cykeln ordentligt och vänta på att mamma och pappa ska dyka upp! För imorgon får jag åka heeeeem!!!

Jag vet inte vad som har hänt med mig?! Men jag är så trött på det här, jag vill bara åka hem, få vara hemma, slippa göra en massa måsten! Jag längtar hem!

Nu ska jag samla ihop tvätt och bege mig till tvättstugan. Sen ska jag börja packa en massa kläder, böcker och annat. Ska slänga en massa saker också, typ badrumsmattan. Man har så mycket saker, jag funderar vad man använder allting till? Men allting används ju, det är ju det som är så skumt!

Nåväl, ikväll blir det The Imaginarium of Doctor Parnassus, Heath Ledgers sista film. Igår tittade jag på en film som heter Remember Me, med Robert Pattinson från Twilight-serien. Den var riktigt bra, precis som jag trodde!

Hade gärna sett Dear John men eftersom min hårddisk har valt att strejka, så får jag se den i sommar någon gång.

Nej, tvätten kallar!

[ida]

Kommentarer
Postat av: m

taack stumpan! lilla och lilla, jag är lika gammal som elin nu ju, fram till juli iallafall :) haha. kram!

2010-06-15 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0