100622

Oj oj, nu har det varit lite dålig uppdatering. Skulle ju bli bättre på det här i sommar, men se där. Det gick inte!
Livet är inte jättehårt, sliter hemma hos pappa. Hjälper till med huset och diverse utejobb. Haha, dåligt betalt men väldigt soft jobb måste jag säga. Det är så det blir när det rinner över med jobb hemma hos päronen och det inte finns något annat jobb att ta. Lite surt så klart att det inte blev något jobb, men men. Inget jag kan göra något åt!

Fotbolls-VM pågår för fullt. De stora europeiska lagen skämmer ut sig, ett efter ett åker de ur redan i gruppspelen. Vi får väl se hur det går för England på onsdag. Annars får jag heja på Brasilien. Det är i alla fall rolig fotboll!

Vädret är superfint, fått en riktigt brun rygg, då jag hela tiden verkar stå med ryggen mot solen. Benen kunde ju vara samma färg, men man kan ju inte få allting! Nästa vecka är det lite paus från jobbet, då Emma och jag åker på Peace & Love, sen åker jag ner till Skåne med älsklingen och sen Sandviken med brudarna! Sen kommer min älskling hem hit och myser innan han åker iväg till andra sidan jorden!

Nu ska jag kolla på fotboll!


[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0