100630

Idag har jag smält bort i solen! Galet varmt, men ack så brun man blir av utearbete! Sweet!

Imorgon ska det regna, och förmodligen åska, så jag vet inte riktigt var agendan har att bjuda på. Hjälpa pappa med att lista tak och golv, bli döv av spikpistolen och så vidare.
Imorgon kväll ska Emma och jar se Eclipse, ska bli riktigt spännande. Har inga som helst förväntningar, eftersom boken förmodligen kommer vara bättre, men tror ändå filmen kommer vara bra!

Sen är det Peace and Love på torsdag - fredag - lördag. Sweet! På söndag beger jag mig till Sthlm för att spendera tid med min älskling, och vi åker ner till Skåne på tisdag. Underbart!

Nästa helg är det Sandviken med brudarna! Sweet! Längtar efter er flickor, det kommer bli riktigt skoj!

Nu blir det grillat! Mmmm!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0