Solsken och klarblå himmel!:) Sitter på ...

Solsken och klarblå himmel!:) Sitter på skolan idag igen, har ju tenta på tisdag så det är bara att köra på! Har räknat alla uppgifter, så nu räknar jag om alla som jag inte förstått. Igår var jag nere på stan, det var galet! Internationella matveckan, hela gatan från trädgårdstorget ner till stadium, fyllt med mat och utländska människor! Haha! Var sugen på den engelska fudgen, men hade inga pengar uttagna! Idag åkte Fredrik tillbaka till sthlm. Kändes ju sådär måste jag säga, men snart ses vi igen! Hösten kommer gå på ett litet kick, och sen sitter jag på planet till Singapore!:) nu ska jag försöka fortsätta! Hoppas ni har en lika solig dag som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0