100309

Sitter i skolan och arbetar med vår seminarieuppgift. Jag och Elin kör på med det sista, och snart kommer Lina så vi kan sammanställa och skriva ihop det sista. Imorgon är det dags för seminarie och det kommer vi rocka så klart!

Imorgon kväll är det även kent!!!!!

Som vi har längtat, jag och Emeli. Det ska bli superkul och jävligt intressant. Måste lyssna in mig ännu mer på Röd.
Men vilken känsla, bästa känslan ever. Det är kent!

Ikväll ska jag och Fredrik samt några av hans classmates på bio i Norrköping. Ska på Alice in Wonderland i 3D, vilket är därför vi tar oss till Norrköping. Vad hände när Linköping inte valde att ha 3D liksom???
Nåväl, roligt ska det bli i alla fall, en film av Tim Burton med Johnny Depp och Helena Bonham Carter i huvudrollerna kan ju inte gå fel!

Måste fortsätta fokusera!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0