100312

Sitter i bibblan och skriver på mitt Metod-PM. Gud, det är svårt att veta hur man ska formulera sig, vilket gör det ännu krångligare! Men det ska nog gå vägen så småningom. Med lite samarbete tillsammans med Emeli så löser det sig nog.
Längtar nästan till att få börja med hemtentan som kommer upp idag kl 12. Hoppas på att få sätta igång med den imorgon, vilket jag just nu tror är enbart en dröm, men bara jag håller ut till halv fem när alla andra ska åka och träna, så kommer det nog gå vägen. Har ju valt ämne och skrivit ner syfte, problem och frågeställning till mitt PM så det borde inte bli några större problem!
Det tar bara sån tid när man inte förstår vad hon menar med allt!


I helgen ska jag vara eremit och hålla mig instängd för att skriva klart allting. Det blir så mycket skönare när man har framförhållning och gör klart allting i tid än om man sitter med andan i halsen i sista minuten och har panik för att man inte började tidigare! Jag har framförhållning, nästan!

Nästa helg ska jag bege mig hemåt Kolsva återigen. Denna gång för att The Family A ska gå på Jonas Gardell i Västerås på söndag. Dock kommer jag nog vara det tråkigaste sällskapet ever, då jag enbart ska sitta med näsan i FN-böckerna och plugga till tentan. Det är framförhållning när man har två tentor på tre dagar.

Nu är det dags för kaffepaus, min mage kurrar! Inte långt till mat nu!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0