100314

Placerade mig i A-huset på Campus Valla för ungefär en 30-40 minuter sen. Det är söndag, mitten av mars och jag ska försöka få igång min hemtenta. Det är kluriga frågor, boken vi måste använda är värdelös, och jag trodde hon skulle vara lite schysst med tanke på att hon pumpat in en massa annat i schemat som förstör skrivandet!
Men nog kommer jag lösa det här också, precis som jag gör med allting annat!

Igår blev jag klar med mitt PM, vilket är skönt. Vid sju tog jag mig, som Bambi på hal is, till Ryd för en myskväll med en massa gott och mina fina flickor (minus Lina och Linnea). Vi kollade på Melodifestivalfinalen och hade trevligt. Jag höll på Salem (såklart) men han kom totalt sett tvåa. Trea om man bara kollar på hur folket röstade.
Jag är glad för Anna Bergendahl och hoppas att hon kan kicka ass i Oslo 27 maj. Sverige behöver ju det, ungefär lika mycket som vi behövde medalj i längdskidor på OS.

Ikväll blir det en tidig kväll. Fredrik skriver tenta imorgon så jag ska mysa för mig själv med The Twilight Saga: New Moon och kommer nog faktiskt klämma till med lite Ben&Jerrys. Jag kan få unna mig det eftersom jag är så duktig och pluggar som en tok så här på söndagen!

Dags att sätta fart nu!

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0