100315

Sitter återigen i bibblan. Det gick så bra i fredags, så tänkte att här kommer jag nog kunna skriva relativt mycket på hemtentan. Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, med magont och dylikt fick jag ingenting gjort när jag kom hem från skolan. Inte alls bra, men får jobba extra hårt idag istället!

Solen skiner ute, vilket gör livet så mycket lättare. Om det nu bara kan hålla sig över nollan på termometern dygnet runt så vi får vår, blir det ju ännu bättre! :)

Ikväll blir det supergod mat, sen ska jag ta hand om min väldigt duktiga pojkvän som har tentaP. Jag gillar att skämma bort människor jag tycker om, vilket kanske kommer bli negativt en gång i framtiden med barn och så vidare, men så länge de vet hur de ska bete sig och förstår att de inte är mer värda än någon annan, så kan de få vara hur bortskämda som helst anser jag! :)

Back to work!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0