100316

Jag har beställt tygskor från H&M. Ett par vita och ett par svarta. Dock kommer de vita först, v. 14. Det gör i och för sig ingenting. Billigt var det och jag var för sent ute förra året. Så nu har jag tagit igen det!

Jag skriver för fullt på min hemtenta. Suttit i bibblan igår, idag och imorgon med förmodligen. Så blir jag klar imorgon med hemtentan kan jag faktiskt få fira lite med något extra.
På torsdag har vi seminarie igen, sista för de här kurserna. Sen hoppas man på G i båda och 15 hp in på kontot. Ibland är livet bra, ibland inte.
Den här veckan ska vi få reda på om vi får plats på utbildning inom Europa. Jag tror inte att jag kommer få någon plats. Så många som sökt, och även om alla som sökte förra året fick plats, så vill jag inte tro på att jag kommer få i år. Ett nytt år, nya sökande. Okej, mina meriter är kick-ass jättebra, men dock har min studietakt vart värdelös, så det kan ju dra ner mig avsevärt. Får jag en plats tackar jag ja, får jag inte är det som det är. Konstaterade nyss att om jag ska vara kvar, så är faktiskt inte kurserna så hemska som jag trodde. Enbart en salstenta, så det är bara att i så fall ge järnet! Men än så länge har inte skeppet åkt med mig kvar på kajen, så håll i hatten för det kanske blir jag som står i fören!

Nog med metaforer! Mer hemtentaskrivning!

Nästa veckas årsmöte kommer bli så skoj. Dels för att vi går av, och dels för att det nog kommer bli en hel del hetsig diskussion. Spännande var ordet!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0