100318

Livet började som vanligt. Klev upp, cyklade hem till mig efter att ha kollat på The Voice, skrev klart hemtentan, kände ångesten krypa på angående utlandsstudier inom Europa, grattade mina vänner som fick platser där de ville, fick ett melt-down, cyklade till Fredrik i 140 och var helt förstörd och sen åkte jag till skolan mindre förstörd, kom hem efter ett lyckat seminarie och hittade ett mail där det stod att jag är nominerad till att åka till Paris-Sorbonne!

Jag är riktigt glad nu och min melt-down var kanske behövlig. Då insåg jag ju faktiskt att jag nog vill åka iaf!

Ikväll blir det John Doe med fina vänner! Dags att fixa krubb, har ju inte ätit någonting idag faktiskt!
Laddar för Köpingskebaben imorn månne?!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0