100326 - igen

Jag har lugnat ner mig, festen kommer bli av och jag är inte bra på att vara ensam! Man är ju så van att kunna åka hem till någon som finns där för en alltid. Oavsett hur ruttet man mår!
Jag mår inte bra nu, därför ska jag krypa ner under täcket, äta en massa onyttigt och kolla på Grey's Anatomy. Imorgon skriver jag tenta på förmiddagen, pluggar när jag kommer hem och sen får jag åka till hg och ha supertrevligt med mina vänner och dricka en massa vin!
Sen är det bara på't igen, plugg hela söndagen, plugg hela måndag förmiddag för att skriva tenta på eftermiddagen. Sen får jag andas ut, ägna mig åt mig själv och sen åka till London med min älskling på onsdag!

Hoppas bara att dagarna går jättesnabbt!
Jag längtar jättemycket nu, särskilt efter att få tillbringa tre dygn med den bästa personen i världen i en stad jag förmodligen ganska lätt kommer att älska!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0