100326

Oj, det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen! Men tar en paus i regressionsräknandet och skriver några rader.
Jag är besviken, en av mina närmaste vänner också. Vi trodde nog aldrig att det skulle bli så här meckigt att anordna en fest där alla vi känner och tycker om ska delta. Det känns väldigt jobbigt att behöva tjata på människor, vuxna människor vill jag tillägga, att behöva betala in. Har man inget ansvar? Jag menar, vill man gå på en fest, håller man väl koll på vilket datum det är, och i vårt fall, när det ska betalas. Eller är man fortfarande så beroende av den här "mamma"-rollen där någon hela tiden får tjata och påminna om att man ska betala in? Nej, tråkigt känns det, för om vi måste ställa in, så kommer vi förlora 500 kr var, och det är ingenting vi känner är superroligt måste jag säga!

Allt vi vill är ju att fira våra 25-årsdagar tillsammans med vänner! Är det för mycket begärt?

Ledsen blir jag, uppriktigt ledsen. Känns skittråkigt att arrangera något som alla är så entusiastiska för i början, och sen får man tjata och tjata. Det är inte meningen! Det är fan inte meningen!

Jag orkar inte skriva om det här längre. Men ärligt talat, det är fan snart inte värt det och det känns väldigt tråkigt att behöva ställa in om det går så långt! Så snälla, låt det inte gå så långt!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Word

2010-03-26 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0