100328

Har suttit hela dagen och pluggat, pluggat, pluggat! Jag var helt förstörd när jag vaknade, förlorade ju en timma inatt, så jag var dödstrött! Somnade nästan hemma hos Lina igår också haha! Men det har gått bra att plugga ändå, och mammas supergoda energidrink har gett mig lite pepp att hålla på tills nu. Är inte riktigt nöjd för dagen, så ska nog köra någon timma till. Det blir bra i slutändan, men det är jobbigt att plugga på allting när man inte riktigt vet vad det kommer vara för inriktning på frågorna! Sånt suger faktiskt ganska mycket, för det gör allting så mycket svårare!
Men Ronni har lovat övergripande frågor, så jag hoppas på det.

Imorgon eftermiddag är det tenta, sen får jag semester! Det ska bli så skönt, bara få åka iväg, vara med Fredrik, ta det lugnt! Så ni förstår ju att jag längtar till onsdag. Tur att tåget går kl 11, lagom att gå upp, fixa sig och traska till bussen.

Nu ska jag plugga lite till, sen slappa framför teven!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0