100329

Nu är min tenta gjord och jag har ledigt fram till måndag nästa vecka! Så skönt!

Mer ska jag inte säga om tentan, det var tre frågor, absolut ingen aning om poäng eller gräns eller någonting så jag gjorde mitt bästa, skrev så mycket jag kunde på allting, och lämnade in den efter två timmar. Det var bara vi som skrev den i hela Ter1, vilket var 10 pers. Så ni kan tänka er hur det såg ut!

Nu sitter jag och kollar lite på valutan. Pundet är lågt nu, så jag ska nog införskaffa mig ett par Hunter-stövlar när jag är i London. På deras egen hemsida kostar de 700, på nelly.se kostar samma stövel 1200. Hmm, köpa dem i London eller beställa?!?! Vad tror ni!!!

Åh, imorgon får gärna gå hur fort som helst, vilket den nog kommer göra också. Sen är det onsdag och jag får sätta mig på tåget upp mot Arlanda och möta världens bästa! Sen får vi en hel helg, bara vi två! Underbart underbart!
Ikväll ska jag börja jobba på listan med sevärdheter. Det är mycket vi ska hinna med, samt lite shopping så klart, nu när pundet är så lågt! Lägre än euron enligt Forex hemsida. Jag litar på Forex!

Dags att diska upp och slänga sig i soffan. Imorgon blir det full rulle efter kl 12, då ska jag städa, dammsuga, byta dukar och leva rövare i mitt hem. Men rent kommer det bli!

Ha en underbar påsk allesammans, lycka till på tentan på onsdag mina bästa tjejer! Ni kommer knäcka den!

Vi ses nästa vecka, och Linnea - ha superroligt i Paris, och tänk gärna ut ett ställe där du kan se mig bo! :) Jag gillar närhet till shopping ;)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0