100330

London baby!

Imorgon drar vi till London, jag och bästa Fredrik! Ska bli väldigt roligt!

Jag har inte packat än, men ska ju inte ha med mig så jättemycket så det kan jag nog klara av på typ fem minuter. Det är städat och fint här hemma nu, så när som på lite disk. Men jag måste ju äta frulle och middag så, det blir lite disk då med.

Nu ska jag sluta gråta framför Biggest loser! Vad är det med dessa amerikanska dokusåpor?! Ska ta reda på mina böcker som kom med posten idag, och kolla in skorna från H&M. Sen ska jag packa lite lätt, och sen äta lite.

Imorgon blir det uppstigning hyffsat tidigt, och påstigning kl 11!

Glad Påsk!

[ida]

Kommentarer
Postat av: martha

ha så kul i london :) ses nästa vecka!! kramar

2010-03-30 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0