100507

GRATTIS BÄSTA SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!



Nåväl.
Ikväll är det UK och jag sitter hemma i min lilla lya och filosoferar på MC-kurvor och vad som händer om kapitalintensiteten minskar! Det ni. Jag har tenta imorgon, och eftersom omtentor bara går på lördagar, så är det smällen jag får ta. Ensam hemma, medan hela jävla studentLinköping roar sig borta på Campus Valla till dansanta toner. Ja inte riktigt än dock, men om ett par timmar.
Jag är inte bitter över det faktiskt. Nog hade det vart roligt att festa tillsammans med mina vänner en kväll som denna, men samtidigt. Fester kommer och går, nu är det min chans att verkligen ta den här tentan! Men även tankarna om att jag kanske inte har pluggat tillräckligt dyker upp, tillsammans med dem som säger att jag innerst inne kan det och bara måste hitta tron i mig själv. Det är den som är svår.

Jag är i behov av en dusch också. Det kommer jag inte orka med imorgon bitti. Så ska hoppa in i duschen lite snabbt, och sen krypa ner under täcket och se det senaste avsnittet av Grey's anatomy. Imorgon ska jag vara fokuserad i fem timmar, för att senare få träffa mina fina tjejer och ännu lite senare träffa min underbara pojkvän! (Alla kommer vara bakis och jag kommer bara vara trött i huvudet)

När jag kommer hem efter tentan imorgon ska jag städa och försöka hinna fixa en hemlig sak... :) Me too can have secrets!

Hoppas alla som är på UK har svinkul, och inte fryser för mycket. Själv har jag haft en lagom trevlig kväll med bra serier som sällskap!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0