100509

Söndag! Det är så härligt att det är söndag och jag har inga måsten alls. Egentligen borde jag väl börja skriva på FN-arbetet, men jag känner att det kan vänta till imorgon då jag ska syssla med tvätt. Då kan jag börja skriva det.
Idag ska jag inte göra någonting. Förutom att läsa bok, kolla på film och bara njuta av att den enda lediga dagen jag fick på de här 10 dagarna vi hade ledigt.

Igår skrev jag tenta. Det kändes ok, men jag har en ruskig känsla inuti som säger: nej, den här gången gick det inte heller...
Vi får se helt enkelt, men jag räknar inte med några mirakel direkt. Då är det som det är, och jag får fixa kursen nästa år när jag kommer tillbaka från Paris.

Igår åt jag mer kladdkaka efter att jag kom till Fredrik. Hade ungefär halva med mig till honom efter att tjejerna var hos mig, och jag åt väl ungefär hälften av det! Kunde inte hjälpa det, var sjukt sugen! Sockerbehover var på topp!

Film alltså.. Idag ska det nog bli någon gammal klassiker. Antingen min all time top favourite Breakfast at Tiffany's med Audrey Hepburn eller Some like it hot med Marilyn Monroe. Förstnämnda är ju jag, till viss del. En del av Holly Golightly finns i mig. Underbart! Men det var så sjukt längesen jag såg Some like it hot. Får se vad det blir.

Hoppas ni har en bra söndag!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0