100526

Bloggtorka!

Snarare beror det nog på att jag inte haft tid med bloggen. Det är så mycket nu med skolan så jag vet varken ut eller in. Vi sliter med vårt projekt i kursen Utredningskunskap. Sen har vi tenta på det och sen har jag omtenta i statistik 16 juni. Crazy!

Nästa onsdag har vi satt som deadline för projektet, så jag hoppas vi kan hålla det. Men när vi väl har redit ut alla konfidensintervall och hypotesprövningar så borde det inte ta så lång tid. Jag tror det går finfint!

Igår spelade vi Laserdome, det var sjukt roligt att göra det igen! Jag blev genomsvettig så nästa gång blir det full träningsmundering istället. Vi tjejer var bra, men när man står emot tio killar som på något vis samarbetar trots att de är två lag, har man inte jättestor chans! Men vi var bra!
Ikväll ska jag se till att lägga mig tidigt, har blivit rätt sent de senaste dagarna och det känner jag av. Koncentrationen är inte på topp, men efter lite mat hoppas jag att eftermiddagen ska gå bättre!

Nu ska jag engagera mig lite...

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0