Födelsedagsfirande över! Nu har vi fira...

Födelsedagsfirande över! Nu har vi firat min födelsedag hemma i Kolsva. Eller rättare sagt, inne hos Emma! Men det har vart jättetrevligt, ätit god mat och god tårta! Fick pengar från mormor och Morfar samt farmor. Från Emma fick jag biljett till Peace&Love i sommar, så hon och jag ska åka dit! Svinkul! Från mamma och pappa fick jag ett halsband från Efva Attling, en glob som jag önskat mig i flera år, men som har vart slut och så där. Jättenöjd är jag!:) pengarna ska sparas till en systemkamera! Imorgon blir det att hjälpa till med diverse hemma och på lördag åker mamma och jag till Uppsala och hejjar på KGF SPARKS i SM i cheerleading! Hoppas ni har en bra helg, vart ni än befinner er!:) [ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0