101101

Hallå på er alla fina läsare!

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva, men jag tänkte lägga upp lite bilder så ni kan få se hur vi såg ut igår, on The Night of the Living Dead! :)







1. Jag (Fredrik var så snäll och kommenterade på Facebook: Så du valde att inte klä ut dig i alla fall? ;) )
2. Kelsie
3. Från vänster: Jag, Claire, Ilaria och Melissa
4. Ilaria
5. Sian som Lady Gaga

Vi hade roligt, även om vi nog tog det här med Halloween = död och zombies lite mer på allvar. Fransyskorna som var på festen hade då valt utklädnader som bunny, polis, pilot och annat. Vi tyckte det var roligare med Beetlejuice, zombies och så där! Är det Halloween så ska man väl vara läskig?!
Det roligaste var att taxichaffisen skrattade åt oss. Han frågade om vi hade vart på Halloweenfest och tyckte att vi såg läskiga ut! Han var en ängel som släppte av oss vid MackiD! Jösses, vi sprang hem med maten och sen fick jag en food baby i magen! Jag kan säga till er att efter vi hade ätit så duschade jag! Hmm, undra varför?! Mitt hår krävde mycket balsam! :)

Nu ska jag läsa Time magazine och välja en artikel till nästa veckas muntliga presentation. Tanken var att jag skulle följa med de andra tjejerna på mässa idag, men jag orkar inte ta mig någonstans. Sen ska jag prata med Fredrik och mamma och pappa!

Ska poppa Håkans nya skiva också!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0