101104

Jag är knappt vaken kan jag meddela, men gör ett tappert försök ändå! En lång dag av plugg och åter plugg väntar mig, ska jobba hårt med min artikel idag. Därför jag sitter med datorn i knäet, jag vet nämligen inte om internet funkar i skolan. Wifi i det här landet är lite si så där och att ha Wifi i skolan är helt enkelt inte självklart. Men tänkte släpa med mig datorn i alla fall, jag kan alltid börja skriva på någonting annat. Har ju en inlämning den 17 november. Alltid skönt att kunna lämna in den i förväg.

Men ack så trött jag är. Ikväll blir det garanterat sömn senast kl 23! Jag brukar ju ställa larmet på den tiden, skriva att jag ska minsann gå och lägga mig. Höhö, det är fan jävligt enkelt att stänga av det och ignorera frågan om sova eller inte sova! Ikväll måste jag nog göra som den säger, på riktigt. Imorgon får jag dock sova till 9, vilket känns skönt. Att gå upp 7:15 varje dag är fan inte min melodi. Inte när man haft en vecka och några dagar på sig när man inte behöver gå upp. Baaah, jag är en dålig person som älskar sömn. Dock får jag ont i ryggen av den här sängen, så väl tillbaka i Linkeboa så blir det att träna upp muskulaturen i ryggen. Den är dåååålig! Det märker jag ju både när jag står upp länge, banana back hallå! För er som inte vet vad det är, så får ni räkna ut det eller kolla upp det! Enklare än så är det inte!

Nu ska jag borsta gaddarna, kolla bankstatusen, sen skriva ner mina 3 amerikanismer utifall internet inte fungerar i skolan!

Förresten, nr 1: Hur kan Kanal 5 visa Pensionärsjävlar nu? Vet de inte att jag inte är hemma i Svedala eller? Så klockrent hahaha!
Nr 2: Jag är ju ofta lite skeptiskt till DJ:s och sånt där, men ack jag har gått och förälskat mig. Alltså, okej David Guetta, det är ju radio/MTV-plågor men bra, Swedish House Maffia är en ösig låt på dansgolvet meeeen min poäng i allt dravell är Rebecca & Fiona! De är ju grymma! Dock fungerar inte deras låt på Spotify i Frankrike, så får lyssna på Youtube, men dra mig baklänges, de är grymma! Plus att de är sjukt coola, kolla in serien på SVT eller SVT Play.
Rebecca är Rebecca Scheja, för er som känner till henne. Filmer som Den bästa sommaren, Bröllopsfotografen, Sandor/Slash/Ida, osv. Även dotter till Staffan Scheja och Margareta Scheja... (loaded with money) men hon lever på existensminimum, kör sin egen grej och lever inte på päronens pengar! SOOOFT!

Har en sak som jag kommer sakna när jag åker tillbaka till Svedala och det är cappuccino från Starbucks! DET ÄR S A N T!!!

Peace out!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Dizz

Rebecca & Fiona äger! Bröllopsfotografen var hon väl inte med i?

har du deras spotifilista?

http://open.spotify.com/user/digster.se/playlist/1jGWX65tQPpwkuqG2OaRCN



Bästa serien på webben!!!

2010-11-05 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0