101109

Hej då världens bästa familj! Vi ses i december!



Saknar er redan! :)

Helgen har varit underbar! Min bästa familj har varit här och umgåtts med mig i min lilla stad och vi har haft spööööregn och kyla alla dagar utom fredagen, men det gick ju bra ändå! Två paraplyn fick minsann se insidan av sopkorgen igår och pappas lilltår ramlade nog av när de klev av planet idag, men annars så hade vi det jättemysigt och jag, Emma och mamma fick minsann inhandlat varsin Marc Jacobs-väska! Alla tre var skitsnygga, och den som tjänar minst (jag) köpte den dyraste!



Jag har äntligen inhandlat den här väskan, som jag har suktat efter i 1 år! Plånbok inhandlas i december när Emma kommer, alltså om 4 veckor enbart! 4 veckor som kommer bestå av essay-skrivningar, muntliga presentationer och annat plugg. Det är även bra att gräva ner sig i saker som inte får en att bli påmind om att man saknar någon på andra sidan jorden så mycket att man smygluktar på parfymen ibland när man befinner sig på Sephora! Vem? Jag??? Höhö, nä aldrig skulle väl jag göra något sånt! :)
(Ibland får man faktiskt sakna jättemycket!)

Men jag har verkligen supermycket att göra, så jag antar att de resterande 5 veckorna här kommer gå väldigt fort. Känns som jag varit här hur länge som helst vissa dagar, och vissa dagar känns det som att man kom härom dagen! Galet hur någonting kan kännas så!

Nej, nu ska jag borsta gaddarna och sen knyta mig! Har en lång dag imorgon bestående av essay-skrivning, ska bli klar också!

Se förresten Ung och Bortskämd på SVT! SVT play för er som inte är i Sverige! DET ÄR HELT SJUKT! Jag som tycker att jag är bortskämd, men det här är ju rena arbetslägret i jämförelse! Man får sig ett gott skratt i alla fall, hur ungdomar kan vara så ignoranta gentemot omvärlden! Komiskt!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad köpte din mor och Emma för väskor då? Jag vill se bilder! :)

2010-11-10 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0