101110 - eftermiddag

Jag har haft föreläsning, blev så stel i kroppen så jag knappt kunde ta mig upp ur biostolen när vi slutade! Jag och Nathalie fick oss en kort pratstund på metron innan jag hoppade av vid Saint Michel för att möta Kelsie för en kaffe på Starbucks. Till min stora lycka, vilket behövdes då jag känner mig lite deppig nu, var att de hade fått de nya julmuggarna och dekorerat med julsaker och ändrat alla menyer till juliga menyer! Vem kan inte älska Starbucks när det ser ut på det sättet?! Allting blev rött och varmt inuti mig då!



En mellan cappuccino fick mig på topp igen! Jag är så mycket piggare och sen fick vi oss en promenad ner till Les Halles där Kelsie mötte upp sin vän från Liverpool och jag fortsatte på metron hem!

Ni som känner mig vet ju att jag gillar att ha armband på mig! Men nu, när det är vinter och kallt ute, så har jag inte så mycket armband på mig. Men dock har jag de jag alltid har på mig, och så har jag knytit på mig ett nytt! Se här:


Mina Childhood-armband är alltid på, det förstår ju vem som helst! Sen har jag satt på mig Givenchy-armbandet! Enkelt och fint! Till alla; ni borde beställa Childhood-armband. 250 kr för 5 st! Gå in på deras hemsida och gört! :)

Nu har jag satt på mig pluggminen, dags att fortsätta skriva essay tillsammans med morgonens sändning av Morgonpasset i P3, bästa morgonprogrammet!



[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0