101110

Jag behöver mer Skype-tid med er, mina vänner! Det är ni från Linköping jag menar, så ni förstår det! Känns som jag inte pratat alls med er under den här hösten, vilket för mig känns riktigt segt faktiskt! Det är ju klart, vi skriver ju till varandra på FB, men det är ju inte riktigt samma sak!
Anledningen är att det är lite tungt just nu, en kombo av att jag sa hej då till Familjen igår, vilket, trots att man är 25 år, alltid är lite segt att göra! Sen är det bara allmänt jobbigt just nu, novemberdeppen har nog satt in tror jag, den kommer ju varje år! Blaaaah! :(

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen åka till skolan! På eftermiddagen ska jag barrikadera mig på Starbucks, och sen plugga plugga till jag skrivit klart min uppsats! Sen ska jag åka hem och sova hela natten lååång! Imorgon är det någon slags helgdag, så skolan är stängd = inga föreläsningar = mer tid för att skriva på uppsatser! På fredag börjar jag 14:30... Förstå om den lektionen var inställd, då hade min helg börjar idag vid lunch! Galet!

Vi hörs senare!

[ida]

Kommentarer
Postat av: t

söt blogg :D

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 9 :)

Vinnare utses imorgon.



Kramar :)

2010-11-10 @ 08:54:26
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0