101112 - Rebecca & Fiona, Palais Maillot!

Sweet, ska snart hoppa ner för trappen och in i badrummet. Ville bara skriva ner några rader först!
Blir ni gasiga i magen när ni ätit MackiD? Jag blir det, måste fan sluta med det! Vilket beslut! Vem i min närhet kommer tro på mig nu??? Anledningen till att jag känner så, är för att min mage blir som en värsta ballongen av det, och det är inte bra mat... om man nu kan kalla det mat! Det må vara svingott, men njaaae. Jag tror att jag måste chilla på MackiD.



Haha nu låter det som att jag äter det hela tiden.. No no, det gör jag verkligen inte. Men idag blev det så, eftersom jag hade ont i öronen av hunger på lektionen, och på tunnelbanan stod vi så trångt att jag höll på att bli avknuffad på fel perrong pga av någon gubbe som trängde sig in. Nej men vi ställer oss lite trängre tycker jag.. Braaa där, inte 1 cm mellan personerna i vagnen, så där ja! Fransmän alltså!
Hoppade in på MackiD och köpte mig en meny, det var gott och nu är jag mätt! Har för övrigt ätit upp en OLW Cheese Doodles Maxibag 450 g på 4 dagar! BRA GJORT!!! Det är nog fasiken rekord!



Nu måste jag gå och kirra make up:en, ikväll blir det partaj med höga klackar, fina vänner och inte minst Rebecca & Fiona! Wiiihoooo! :) Jag är så lycklig, och det är gratis också! Skrev han i mailet.. han snubben jag var i kontakt med. Han som sa till mig att jag inte skulle tveka att adda honom på facebook. Rolig tjohalare den där.. Han heter för övrigt Corleone i efternamn, Gudfadern här hallå!

Nu blir det smink, hårfix och sen packning av väska. Blir en threesome i Kelsies säng - Jag, Claire och Kelsie. Lovely times! Ilaria har en kompis här, så tänkte att de kunde få åka hem när de vill, och så håller jag mig till de andra, som jag i alla fall ska hänga med imorgon!



Sweet! Bilder kommer, jag lovar!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0