101112

Ja egentligen är det mitt i natten, men jag var tvungen att skriva det här innan jag somnar! Jag har jobbat med uppsatsen hela dagen, vädret har varit kass hela dagen. Jättekallt, regnet har öst ner och det har blåst storm! Så jag är glad att jag inte gick på paraden idag, det hade gjort mig förstörd.

Ska bara tipsa om något, ni kan väl gå in och stötta min vän Peter. Han söker ett band, bor i Sthlm och är skitsmart! Check it out, här har ni hans MySpace-sida!

http://www.myspace.com/untilyouagree
Så där!

Nu ska jag sova! Imorgon ska jag leta reda på ett ställe där jag kan skriva ut min uppsats, sen börjar skolan 14:30! Imorgon kväll blir det klackar på och dans dans dans!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0