101115 - sömnbrist?

Jag undrar om det är något fel på mig? Eller om min kropp helt enkelt tycker att sova nattetid är onödigt. Jag sov dåligt inatt, och jag har ingen aning om varför! Jag är inte stressad, inte medvetet i alla fall, jag är inte ledsen, jag är inte orolig över någonting, jag mår fysiskt och psykiskt bra. Varför har jag såna här nätter då?
Inatt ska jag bannemig få sova hela natten! Kl 23 släcks lyset, då jag har massvis att göra imorgon!

5 saker som har fått Ida att somna idag:

1. Föreläsning i en mörk biosalong - var väldigt svårt att hålla ögonen öppna
2. En fransk student håller en muntlig presentation på knackig engelska och monoton röst - Ida somnar till för en sek.
3. Slå död på 2,5 h till nästa föreläsning borta i middle of nowhere!
4. Sitta i ett klassrum utan ventilation och känna hungern smyga sig på..
5. Lyssna på ännu en muntlig presentation där den franska studenten inte kan prata engelska och rabblar allt i tempo 120...

Förstår ni hur seg jag är nu?!

Trots det så har jag tagit en paus i min essä-skrivning. Får se om det blir fler rader ikväll. Det borde bli det, bara bra för min morgondag. Slipper jag stressa som en blådåre på eftermiddagen!

Nu ska jag fortsätta.. För övrigt så haglade det när jag kom hem, marken var full av små iskulor. Samt att det VRÄKTE ner regn, FLOD överallt, vatten upp till fotknölarna och jag fick springa hem. Jacka hänger nu i duschen, kläder torkar i köket. Boots mår så där tror jag! Kul!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0