101115

Jaha, då har vi gjort hälften av den här månaden! Galet vad det går fort! Jag ska snart dra mig iväg till skolan. Jag vill egentligen bara krypa ner under täcket igen, är så trött! Sov lite konstigt inatt, men vet inte vad det berodde på! Får somna tidigare ikväll helt enkelt då jag måste ju upp lite tidigare imorgon!

Jag längtar efter min syster! Men det är inte alls många veckor kvar! Tur att jag har mycket att göra, för annars skulle tiden gå jäkligt sakta! Nu måste jag gå och borsta gaddarna, sen dra mig till skolan! Mina iPhone-lurar har gått sönder, ena luren funkar inte. Så nu måste jag ut med 29 euro för ett par nya. Suck! Inte så hemskt dyrt, men känns ju segt! Men Fredriks gick ju sönder efter typ samma tid, så... Det är nog någon slags 8-månadersspärr på dessa!

V hörs senare!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0