101122

Jag vet att jag inte har skrivit sen i lördags. Oj oj. Men det har inte hänt så mycket roligt och jag har inte haft någon större lust. Jag vet inte vart min lust har tagit vägen egentligen, den har liksom tunnats ut de senaste dagarna! Måste hitta den igen, så jag kan skriva lite igen!

Imorgon ska jag, för att återfinna min lust, bege mig till Virgin Megastore på Champs-Elysées och inhandla diverse papperssaker. Jag är fortfarande lite ledsen att min hjärna bestämde sig för att göra mig vänsterhänt, då jag gärna hade inhandlat en reservoirpenna. Det finns specialgjorda för vänsterhänta personer, men jag vet inte. Det känns inte riktigt rätt!
Jag får helt enkelt skriva med vanlig bläckpenna!

Det blir även inhandling av julkort och frimärken. Har sett så himla fina på en affär jag passerar när jag går till och från skolan. Jättefina är dem, så ska inhandla några stycken och skicka iväg!

Om en vecka sitter min allra bästaste finaste Malin på ett plan ner till Sydafrika. Henne får jag inte se förrän jag kommer hem i januari! Crap! Men hon kommer ha en sån underbar upplevelse där nere, och hon kommer ha minnen för livet, det är jag säker på! Precis som jag har, och som jag inte förvaltar på rätt sätt! Jag ska bli bättre, det är ju inte så lång tid kvar. Men jag kommer ju sakna henne under jullovet, kommer kännas som att det fattas något helt enkelt!



Om 3 veckor är världens absolut bästa person här, och även fast jag har två muntliga föredrag den veckan gör det mig ingenting! För efter skolan har jag världens bästa syster här och vi ska ha så kul! Lillstrumpa&SysterYster-kul, finns ingen annan som kan förstå det! :)

Imorgon väntar ännu en dag av plugg, har en uppsats att skriva klart. Behöver lite mer fakta om Maine och sedan göra inledning och slutsats. Så borde vara klar imorgon innan föreläsningen kl 18, det tror jag. Skönt!
På fredag om en vecka åker Fredrik till Filippinerna. Sen till Vietnam! Jag är avis! Men jag längtar faktiskt efter snön, jul hemma i Kolsva.. Skulle nog inte klara av att åka bort över julhelgen, skulle sakna päronen för mycket. Och deras speciella touch de sätter på huset under juletid. Det är alldeles magiskt! Önskelistan är under uppstyrning, självklart har mamma redan en egen. Hahah, världens gulligaste lilla mamma, hon är allt klurig hon! :) Jag hoppas jag blir lika klurig när jag blir en gång i tiden förhoppningsvis får några knods!

Fast, och det här låter såååå Hollywood, klyscha numero 1 men! Allt jag vill ha i julklapp, är egentligen ett pling på dörren och så kan ni ju gissa vem som står utanför! :)
Men jag får se honom om ett par månader, vilket för mig gör regniga Paris till rena solsidan! :)

Nu är det sovtime!

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0