101125

Jag har svarta naglar, matta svarta naglar. Köpte tre nagellack härom veckan, varav ett var svart - mattsvart! Det var coolt, annorlunda! Har kommit på att jag vill ha guld, alltså ni vet ett sånt där som blir riktigt glammigt! Vet inte vart man kan få tag på det, men det lär ju gå i det här landet!

Ska bege mig till skolan nu. En lång dag blev till en kort, slutar vid 17, väldigt skönt! Eftersom vi ska ut ikväll, så känns det skönt att inte behöva sluta kl 19. Det blir så stressigt, eftersom jag då får en halvtimma att fixa mig! Men men, det känns som att det blir en av de sista gångerna jag går ut. Efter jul blir det ju inte så många gånger, då det mest är plugg som gäller då!

Ikväll är det alltså MixClub som gäller. Det är Special USA, eftersom i helgen firas det Thanksgiving i stora landet i väst! Det är konstigt egentligen, ett land som inte är speciellt USA-vänliga, är så amerikaniserade! Mer än Sverige, och då är Sverige väldigt Mini-USA. Men det är väl på olika sätt kan jag tänka mig.

Imorgon är det Morgonpasset i P3 kl 09:35-09:40 som gäller! Jag kanske till och med får hälsa till någon snäll hemma i Sverige.. Eller någon fin person i Singapore! :)

Hoffmaestro & Chraa's nya skiva är kanon! Jag laddade hem den och den gamla igår, så bra peppmusik inför kvällen, särskilt eftersom jag är trött efter 8,5 timmars väldigt bra sömn! Konstigt! Jag vet inte!

Nej, off to school!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag köpte ett glammigt guldigt nagellack för ett tag sen, Isadora var det ifrån. Funkar skiiiitbra sörru! ;)

2010-11-26 @ 16:54:16
Postat av: mikaela

OJ, 15 stycken! haha jaa det lär väl stå någonstan i mina papper vart jag ska gå... åh vad kul att du också bor vid 11, och skönt att höra att det är ett gött område ;) jag har varit i paris 2 gånger innan och så bor jag i stockholm, så lite storstadsvana har jag, isch för ficktjuvar och annat tråkigt ja. jag kommer i slutet av januari och stannar minst till den 27 maj, bästa tiden. längtar efter att möta våren i paris! hur länge är du kvar i staden, är det sista året på utbytet nu?

2010-11-26 @ 23:53:39
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: mikaela

OJ, 15 stycken! haha jaa det lär väl stå någonstan i mina papper vart jag ska gå... åh vad kul att du också bor vid 11, och skönt att höra att det är ett gött område ;) jag har varit i paris 2 gånger innan och så bor jag i stockholm, så lite storstadsvana har jag, isch för ficktjuvar och annat tråkigt ja. jag kommer i slutet av januari och stannar minst till den 27 maj, bästa tiden. längtar efter att möta våren i paris! hur länge är du kvar i staden, är det sista året på utbytet nu?

2010-11-27 @ 00:22:59
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0